Role IT a marketing partnera firem ve skupině je nám blízká a věřím, že tyto synergické efekty ocení také nový majitel SPM Invest, informovala agentura Inveo. Ta se se specializuje na technologicky náročné projekty.
SPM Invest
Investiční skupina SPM kupuje respektovanou digitální agenturu Inveo
Investiční skupina SPM rozšiřuje své investiční portfolio o společnost Inveo, přední českou digitální agenturu. Inveo působí na trhu již 15 let a poskytuje komplexní technologická i marketingová řešení klientům, mezi které patří například Asko, Alpine Pro, L’Oréal, Teta nebo J&T Banka.
Skupina SPM v agentuře Inveo získává stoprocentní podíl, informovala v tiskové zprávě. Hodnotu transakce se obě strany dohodly nezveřejňovat.
„Jsem rád, že můžeme na palubě SPM přivítat právě agenturu Inveo. Velmi nás zaujala inovativnost v oblasti technologického vývoje a marketingu. Tyto kompetence a know-how plánujeme využít také napříč naším investičním portfoliem, ve kterém hraje právě oblast e-commerce a marketingu klíčovou roli,” říká Slavomír Pavlíček, spoluzakladatel a Managing Partner SPM Invest.
Know-how agentury Inveo plánujeme využít napříč naším investičním portfoliem, říká Slavomír Pavlíček, spoluzakladatel a Managing Partner SPM Invest.
SPM Invest
„Prodej Inveo je pro nás přirozeným vyústěním více než patnáctileté práce na budování silného a inovativního hráče v oblasti e-commerce. Jsem hrdý na to, jaký tým se nám podařilo vytvořit a jaké projekty jsme společně realizovali. Tato transakce potvrzuje, že naše strategie byla správná a že Inveo má před sebou další úspěšnou kapitolu pod novým managementem. Věřím, že nový vlastník naváže na naše hodnoty a posune Inveo ještě dál,“ dodává Michal Menšík, zakladatel V-Sharp Ventures, dosavadního vlastníka agentury Inveo.
Velmi nás zaujala inovativnost digitální agentury Inveo v oblasti technologického vývoje a marketingu.
Klíčovou součástí portfolia agentury je vlastní e-commerce platforma Entilos, která nabízí flexibilní a škálovatelné řešení především pro střední a velké e-shopy narážející na limity šablonových nebo modulárních systémů. Platforma umožňuje snadné propojení s dalšími systémy, jako jsou CRM, ERP či mobilní aplikace, a její vývoj je průběžně upravován dle potřeb klientů a trendů trhu – včetně integrace nejnovějších technologií, například umělé inteligence (AI).
Pod vedením CEO Jaroslava Holého se Inveo transformovalo v efektivní hub pro rozvoj technologických i marketingových kompetencí a díky kombinaci technického know-how a marketingové expertízy akceleruje růst svých zákazníků i partnerů.
„Inveo je moderní a technologicky pokročilá firma, která dokáže být díky úzkému propojení marketingu a vývoje kvalitním partnerem pro firmy napříč trhem. Nemáme jasně vyhraněný segment, ale odladěné procesy a velice kvalitní tým expertů na klíčové oblasti. Role IT a marketing partnera firem ve skupině je nám blízká a věřím, že tyto synergické efekty ocení také nový majitel – skupina SPM,“ komentuje změnu vlastníka Holý.
SPM je česká investiční skupina, která hledá zajímavé příležitosti zejména pro dlouhodobé investice. Ve své institucionální podobě funguje od roku 2016 a je postavena na úspěších jejích dvou zakladatelů Slavomíra Pavlíčka a Marka Španěla. Skupina SPM aktivně vyhledává kapitálová partnerství se společnostmi, které mají silný management, růstový potenciál a zapadají do synergických propojení v rámci skupiny SPM.
Skupina SPM se zaměřuje primárně na investice v rámci České republiky s cílem pomáhat právě regionálním společnostem v jejich růstu i globálních ambicích. V roce 2024 přesáhla čistá aktiva fondu SPM částku 15 mld. Kč. Součástí skupiny je i SPM Media, zastřešující organizace vydavatelství Echo Media, vydavatelství HROT MEDIA a.s. (webu Hrot24.cz a magazínu HROT), Radia Prostor a blogovací platformy Blogosvět.